Impressies
-
Themajaren: Kortstondig spektakel of blijvende impact?
Themajaren: Kortstondig spektakel of blijvende impact?Thematische jaren zijn een krachtig middel om bezoekers aan te trekken en een stad/regio op de kaart te zetten. Wat zijn de effecten op de lange termijn? Deze vraag en meer werd besproken tijdens de bijeenkomst ‘Legacy van Themajaren’ op 1 oktober 2024.
Meer lezen over Themajaren: Kortstondig spektakel of blijvende impact?
-
De basis van marketing & branding van steden & regio's
De basis van marketing & branding van steden & regio'sWantrouw alle goeroe’s, stel voldoende onderliggende vragen, zorg voor informele invloed en terminologie is belangrijk. Een aantal van de belangrijkste tips uit de bijeenkomst De basis van marketing & branding van steden & regio’s op 15 april in Utrecht
Meer lezen over De basis van marketing & branding van steden & regio's
-
Een kijkje in de keuken van ...
| Netwerk Citymarketing NederlandEen kijkje in de keuken van ...Op 1 februari 2024 namen we een kijkje in de keuken bij Schiedam Partners en andere kleinere steden & regio's.
-
College De Basis van Citymarketing
| Netwerk Citymarketing NederlandCollege De Basis van CitymarketingOp 31 oktober 2022 waren we te gast bij het Stadskantoor in Utrecht. Vanaf de 21e verdieping namen we met 70 professionals deel aan het College De Basis van Citymarketing door Martin Boisen.
-
De invloed van citymarketing op binnensteden
| Netwerk Citymarketing NederlandDe invloed van citymarketing op binnenstedenOp 29 maart 2022 namen 40 professionals deel aan De invloed van Citymarketing op Binnensteden. Welke trends zijn van invloed op binnensteden en hoe kun je hier vanuit citymarketing op inspelen? En inspirerende cases vanuit Utrecht en Deventer.
Meer lezen over De invloed van citymarketing op binnensteden
-
De Toekomst van de Citymarketing
| Netwerk Citymarketing NederlandDe Toekomst van de CitymarketingOp 12 oktober 2021 namen 60 professionals deel aan De Toekomst van de Citymarketing. Met hulp van de tool ideeënsport ontstond er een kwalitatieve opbrengst op basis van verschillende thema's. In dit artikel delen we de belangrijkste inzichten en ideeën.
-
Hoe houd je jouw city-/destinatiemarketingorganisatie vitaal | 10 inzichten
Op donderdag 22 april gingen meer dan 40 professionals met elkaar in gesprek over het bedrijfseconomisch perspectief voor citymarketing – en destinatiemarketing-organisaties (CMO/DMO). Dat leverde 10 belangrijke inzichten op. #laatjemeerwaardezien
Meer lezen over Hoe houd je jouw city-/destinatiemarketingorganisatie vitaal | 10 inzichten
-
Coronaproof bezoekersmanagement | tips, voorbeelden en links
Woensdag 10 maart deden ruim 50 citymarketeers, binnenstadsmanagers, gebiedsmanagers, onderzoekers en andere betrokkenen mee aan een online overleg over coronaproof bezoekersmanagement. De belangrijkste uitkomsten delen we in deze wrap up.
Meer lezen over Coronaproof bezoekersmanagement | tips, voorbeelden en links
-
Toerisme in Balans | 10 belangrijkste learnings
Toerisme in Balans | 10 belangrijkste learningsOp 11 februari 2020 vond de bijeenkomst Toerisme in Balans plaats. We delen de 10 belangrijkste learnings, een interessante compilatie, de presentatie van de sprekers en achtergrondinformatie op deze pagina.
Meer lezen over Toerisme in Balans | 10 belangrijkste learnings