Blogs
Omdat kennis en inspiratie zich niet laat beperken tot een vast moment, gaat de interactie altijd door via ons netwerk. Wij zijn er om jou te informeren en te inspireren met relevante content, nieuwe ontwikkelingen en inspirerende cases binnen citymarketing. Informatie die we via onze themabijeenkomsten of relaties van het netwerk verzamelen en hier met je delen.
Heb je relevante citymarketing content die je graag via onze website wilt delen? Neem contact met ons op. Let op: wij plaatsen geen commerciële bijdragen.
-
Themajaren: Kortstondig spektakel of blijvende impact?
Themajaren: Kortstondig spektakel of blijvende impact?Thematische jaren zijn een krachtig middel om bezoekers aan te trekken en een stad/regio op de kaart te zetten. Wat zijn de effecten op de lange termijn? Deze vraag en meer werd besproken tijdens de bijeenkomst ‘Legacy van Themajaren’ op 1 oktober 2024.
Meer lezen over Themajaren: Kortstondig spektakel of blijvende impact?
-
Welkom, Mark de Greeff!
| Netwerk Citymarketing NederlandWelkom, Mark de Greeff!We zijn verheugd om aan te kondigen dat Mark de Greeff per mei 2024 officieel is toegetreden tot het bestuur van Netwerk Citymarketing Nederland. Mark draaide al even mee achter de schermen, maar met zijn toetreding is ons bestuur weer op volle kracht.
-
De basis van marketing & branding van steden & regio's
De basis van marketing & branding van steden & regio'sWantrouw alle goeroe’s, stel voldoende onderliggende vragen, zorg voor informele invloed en terminologie is belangrijk. Een aantal van de belangrijkste tips uit de bijeenkomst De basis van marketing & branding van steden & regio’s op 15 april in Utrecht
Meer lezen over De basis van marketing & branding van steden & regio's
-
Inschrijving Nationale City- en Regiomarketing Trofee & Innovatie Award geopend
| Netwerk Citymarketing NederlandInschrijving Nationale City- en Regiomarketing Trofee & Innovatie Award geopendEr zijn grote veranderingen doorgevoerd. Dit jaar kun je je aanmelden voor: 1. De Nationale City- en Regiomarketing Trofee en 2. de City- en Regiomarketing Innovatie Award.
-
Een kijkje in de keuken van ...
| Netwerk Citymarketing NederlandEen kijkje in de keuken van ...Op 1 februari 2024 namen we een kijkje in de keuken bij Schiedam Partners en andere kleinere steden & regio's.
-
Dank voor ruim 15 jaar inzet, pioniersgeest en enorme bijdrage aan ons vakgebied! Bestuurslid Gerben Baaij zwaait af.
| Netwerk Citymarketing NederlandDank voor ruim 15 jaar inzet, pioniersgeest en enorme bijdrage aan ons vakgebied! Bestuurslid Gerben Baaij zwaait af.Als één van de oprichters van Stichting Netwerk Citymarketing Nederland heeft Gerben ruim 15 jaar gepionierd in ons steeds veranderende vakgebied. Gisteren bedankten we hem tijdens zijn laatste bestuursvergadering voor alle tijd, energie, kennis, ervaring
-
Carlijn Leenders treedt toe tot het bestuur!
| Netwerk Citymarketing NederlandCarlijn Leenders treedt toe tot het bestuur!Wij zijn blij met de komst van Carlijn Leenders als ons nieuwe bestuurslid. In het dagelijkse leven helpt zij als zelfstandig adviseur plekken met hun branding en marketing. En deze ervaring brengt ze mee naar Netwerk Citymarketing Nederland.
-
Nuttige evenementeninformatie voor citymarketeers
Nuttige evenementeninformatie voor citymarketeersEvenementen zijn voor veel gemeenten belangrijk. Zo verbinden ze bewoners, zorgen voor bezoek en stimuleren de economie. Daarom krijgen steeds meer citymarketingorganisaties een rol rondom evenementen en niet alleen vanuit marketingperspectief.
Meer lezen over Nuttige evenementeninformatie voor citymarketeers
-
Er zit muziek in ons nieuwe bestuurslid
| Netwerk Citymarketing NederlandEr zit muziek in ons nieuwe bestuurslidMarc brengt muziek met zich mee. Door alle hits, optredens en unieke projecten met zijn broer Guus Meeuwis en de band is zijn liefde voor marketing gegroeid. Deze ervaring zet hij in als Directeur bij Citymarketing Tilburg en Netwerk Citymarketing.
-
De eigenzinnig slimme stad: high-tech identity
De eigenzinnig slimme stad: high-tech identityDe paradox tussen historische identiteit en futuristische technologie bieden elke stad een opening om zich uniek te positioneren. De grootste uitdaging voor de toekomst van citymarketing; tot de volgende pandemie!
Meer lezen over De eigenzinnig slimme stad: high-tech identity