Met meer dan twintig jaar ervaring in marketing en specialisaties in organisatie-, marketing- en merkstrategie, brengt Mark een schat aan kennis en expertise met zich mee. Zijn indrukwekkende cv omvat onder andere functies bij Philips Nederland, citymarketingorganisatie Eindhoven365 en Dutch Design Week. Sinds 2022 bekleedt hij de functie van directeur bij citymarketingorganisatie Den Bosch Partners. Daarnaast is hij lid van de raad van advies van Fontys Hogeschool voor Economie en Communicatie.
Mark zelf zegt hierover: "Ik vind het belangrijk een bijdrage te kunnen leveren en ons nog relatief jonge vakgebied beter op de kaart te zetten. En het is superleuk om dat te mogen doen in een bestuur met net zo bevlogen en like-minded topprofessionals."
Ben je nieuwsgierig naar Mark? Spreek hem gerust aan tijdens een van onze netwerkbijeenkomsten of connect met hem op LinkedIn.
We kijken uit naar de waardevolle bijdragen van Mark aan onze organisatie en het verder versterken van citymarketing en regiomarketing in Nederland.