Thematische jaren zijn een krachtig middel om bezoekers aan te trekken en een stad/regio op de kaart te zetten. Wat zijn de effecten op de lange termijn? Deze vraag en meer werd besproken tijdens de bijeenkomst ‘Legacy van Themajaren’ op 1 oktober 2024.
We zijn verheugd om aan te kondigen dat Mark de Greeff per mei 2024 officieel is toegetreden tot het bestuur van Netwerk Citymarketing Nederland. Mark draaide al even mee achter de schermen, maar met zijn toetreding is ons bestuur weer op volle kracht.
Wantrouw alle goeroe’s, stel voldoende onderliggende vragen, zorg voor informele invloed en terminologie is belangrijk. Een aantal van de belangrijkste tips uit de bijeenkomst De basis van marketing & branding van steden & regio’s op 15 april in Utrecht
Er zijn grote veranderingen doorgevoerd. Dit jaar kun je je aanmelden voor: 1. De Nationale City- en Regiomarketing Trofee en 2. de City- en Regiomarketing Innovatie Award.
Als één van de oprichters van Stichting Netwerk Citymarketing Nederland heeft Gerben ruim 15 jaar gepionierd in ons steeds veranderende vakgebied. Gisteren bedankten we hem tijdens zijn laatste bestuursvergadering voor alle tijd, energie, kennis, ervaring
Wij zijn blij met de komst van Carlijn Leenders als ons nieuwe bestuurslid. In het dagelijkse leven helpt zij als zelfstandig adviseur plekken met hun branding en marketing. En deze ervaring brengt ze mee naar Netwerk Citymarketing Nederland.
Evenementen zijn voor veel gemeenten belangrijk. Zo verbinden ze bewoners, zorgen voor bezoek en stimuleren de economie. Daarom krijgen steeds meer citymarketingorganisaties een rol rondom evenementen en niet alleen vanuit marketingperspectief.
Marc brengt muziek met zich mee. Door alle hits, optredens en unieke projecten met zijn broer Guus Meeuwis en de band is zijn liefde voor marketing gegroeid. Deze ervaring zet hij in als Directeur bij Citymarketing Tilburg en Netwerk Citymarketing.