Deelnemen 2025
Staat jouw organisatie straks op het podium?
Om de professionalisering en ontwikkeling van ons vakgebied te stimuleren en met elkaar te vieren kan er weer aan twee verschillende prijzen worden deelgenomen. De deadline voor deelname is vrijdag 28 februari 2025. De inschrijving opent op maandag 3 februari 2025 en vanaf dat moment kun je via onderstaande buttons deelnemen voor de prijs naar keuze. Zien we jouw organisatie straks op het podium?
Wie kunnen indienen?
De prijzen worden uitsluitend toegekend aan city- of regiomarketingorganisaties die werkzaam zijn voor een (fysiek) gebied en die het mandaat hebben om voor dat gebied de integrale promotie, marketing en/of branding uit te voeren. Andere inzendingen zullen niet in behandeling worden genomen.
Doe je mee? Noteer deze data dan alvast in je agenda.
Proces & planning 2025
3 februari 2025 | Inschrijving geopend, deelname o.b.v. volledig ingevulde deelnameformulier |
28 februari 2025 | Deadline voor aanmelding inschrijving (let op: voorjaarsvakantie!) |
29 februari - 7 maart 2025 | Voorselectie jury en bepalen genomineerden (maximaal 3 per prijs) |
10-12 maart 2025 | Bekendmaking genomineerden |
4 april 2025 | Jurypresentatie door genomineerden bij Stadskantoor, Stadsplateau 1 in Utrecht |
juni | Bekendmaking winnaars tijdens Nationaal Congres Citymarketing |
Schrijf je in voor één of beide categoriën. Via onderstaande buttons kom je direct bij het bijbehorende deelnameformulier.
Nationale City- en Regiomarketing Trofee
Zowel grote en kleine steden als ook regio’s kunnen meedingen naar dé belangrijkste prijs in ons vakgebied: de Nationale City- en Regiomarketing Trofee. Er is geen onderscheid tussen grote en kleine steden. Ook is er aandacht voor het feit dat steeds meer regio’s integrale marketing bedrijven. De winnaar van de NCRT dient als inspirerend voorbeeld en ambassadeur voor andere steden en regio’s.
Schrijf nu in (vanaf 3 februari 2025)!
City- en Regiomarketing Innovatie Award
De City- en Regiomarketing Innovatie Award wordt uitgereikt aan de beste innovatie in ons vakgebied. Het betreft een innovatie die is toegepast in het kalenderjaar 2024. De Innovatie Award gaat over innovaties - of zelfs transformaties - waar het vakgebied en de vakgenoten van kunnen leren; innovaties met aantoonbare, blijvende effecten die het vak van city- of regiomarketing verrijken. Te denken valt aan een innovatief project of evenement, een innovatieve organisatievorm of samenwerking, een innovatieve manier van marketing of branding, enz.
Schrijf je nu in (vanaf 3 februari 2025)!