BUREAU CITYBRANDING (i.s.m. The Hague & Partners) EN BRABANT BRANDING WINNAARS 2024

De Nationale City- en Regiomarketing Trofee is in 2024 gewonnen door Bureau Citybranding (i.s.m. The Hague & Partners en de City- en Regiomarketing Innovatie Award is in 2024 gewonnen door Brabant Branding.

Lees hier het volledige juryrapport

Op 6 juni 2024 heeft Netwerk Citymarketing Nederland de Nationale City- en Regiomarketing Trofee en de City- en Regiomarketing Innovatie Award uitgereikt om de professionalisering en ontwikkeling van het vakgebied te bevorderen. Dit jaar was er een belangrijke verandering: het onderscheid tussen grote en kleine steden is komen te vervallen, waardoor nu ook regio’s konden deelnemen aan de competitie.

Over de winnaar Bureau Citybranding & The Hague & Partners

De jury was onder de indruk van Bureau Citybranding in samenwerking met The Hague & Partners. Hun integrale merkmanagementaanpak voor Den Haag heeft de stad stevig op de kaart gezet en is daarom de winnaar van de Nationale City- en Regiomarketing Trofee 2024.

Juryrapport 2024

Over de winnaar: Brabant Branding

Brabant Branding ontving de City- en Regiomarketing Innovatie Award voor hun speciale stedeneditie van de Brabantse ImagoMonitor. Deze innovatieve toepassing is relevant voor veel partners en bouwt voort op waardevolle, structurele imago-monitoring.

De jury hoopt dat deze erkenning niet alleen als beloning dient voor de genomineerden, maar ook als stimulans voor het delen van kennis en ervaringen binnen het vakgebied.

Juryrapport 2024

Vakjury 2024

Marc Meeuwis, Martin Boisen, Anneke Jongerius, Robert Govers, Erik Braun & Karoline Wiegerink.