PROGRAMMA & EXPERTS DAG VAN DE CITYMARKETING

dinsdag 6 februari 2018 @Apenheul in Apeldoorn

€ 189,- excl. BTW en administratiekosten.
Voor studenten geldt een gereduceerd tarief.

“De complexiteit van stads- en regiomarketing:
aanvullend, overlappend of tegenstrijdig.”

Dat en veel meer tijdens de Dag van de Citymarketing 2018. Deze keer in Apeldoorn. Met prikkelende sprekers, veel interactie en een spannende challenge in het natuurpark Apenheul. Een dag die je niet mag missen!

 

Hier vind je meer informatie over het programma en de sprekers. Kom regelmatig even terug, want het programma wordt nog verder ingevuld!

Programma

09.30 Meet & greet
10.00 Welkom
10.15 Xperts versus publiek met Erik Braun & Martin Boisen
11.00 Elevator pitches & stemmen
11.25 Coffee Break
11.50 De kracht van Metropoolregio Amsterdam met Geerte Udo
12.45 Lunch break
13.30 Citymarketing Vlog Challenge
14.30 Hot Break
14.45 De BV Nederland óf Battle of the Cities met Peter Savelberg
15.15 Volgt
15.45 Bekendmaking winnaar van de Citymarketing Challenge
16.00 Uitreiking NCNL Award
16.15 Nog even napraten
17.30 Einde

Experts

Deze experts maken de Dag van de Citymarketing tot een onvergetelijke dag!

Gaststad Apeldoorn

Deze bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door Apeldoorn Marketing. Apeldoorn Marketing biedt alle deelnemers gratis entree voor het Apeldoorns Evenementen Congres op 5 februari 19-22 uur over financiering, trends en duurzaamheid van publieksevenementen. Graag wel even aanmelden.

 

Overnachten is voor alle deelnemers aan de Dag van de Citymarketing mogelijk tegen een gereduceerd tarief via hotelreservering.

DE NETWERK CITYMARKETING AWARD

Wie leverde dit jaar een écht vernieuwende bijdrage aan de ontwikkeling van de citymarketing? Wat is het meest inspirerend voorbeeld of beste initiatief binnen het vakgebied?

Jaarlijks wordt de Netwerk Citymarketing Award uitgereikt aan de meest succesvolle en bijzondere case in de citymarketingbranche. Dit gebeurt tijdens de Dag van de Citymarketing, voor en door de honderden citymarketeers, beleidsmedewerkers, adviseurs, studenten en andere belangstellenden die daar aanwezig zijn.

Er is één prijs, gekozen door zowel de vakkundige jury die haar sporen in de citymarketing verdiend heeft als het publiek tijdens de Dag van de Citymarketing.